Masaz klasyczny

Jest jedną z najstarszych dziedzin wiedzy lekarskiej. Wywodzi się z Indii i Chin. Pierwsze dokładne wskazówki wykonywania masażu klasycznego pochodzą z hinduskiej księgi mądrości Weda z 1800 roku p. n. e.
Masaż klasyczny wywiera pośredni i bezpośredni wpływ na nasz organizm, leczy a zarazem zapobiega wielu chorobom- jest najskuteczniejszy w leczeniu chorób narządu ruchu.
Usuwa zaburzenia ukrwienia i przewlekłe bolesne napięcia mięśni, usuwa stres.
Pobudza ukrwienie wpływa dodatnio na wygląd skóry, staje się ona różowa, odświeżona i bardziej elastyczna.
Masaż klasyczny przez powierzchnię ciała działa na skórę, tkankę podskórną i mięśnie, a także w postaci zmian odruchowych na układ krążenia, nerwowy, wewnątrzwydzielniczy do narządów wewnętrznych włącznie. Jest metodą leczenia fizykalnego jak również integralną częścią odnowy biologicznej.
Masaż klasyczny pomaga przy:
-bólach kręgosłupa
-bólach pleców, karku
-napięcie nerwowe, migrena
- depresja
-stłuczenia, skręcenia
-zespół bólowy ścięgna Achillesa
-skoliozy
-porażenie i niedowłady wiotkie lub spastyczne mięśni
-przewlekła niewydolność krążenia
-rwa kulszowa
-złamania kończyn
-dyskopatia
-obrzęki kończyn dolnych

Masaz odchudzajacy

To jeden z podstawowych metod używanych w terapiach leczących nadwagę.
Wykonuje się takie czynności jak oklepywanie, uciskanie i ugniatanie. Te czynności umożliwiają szybsze spalanie tłuszczu w organizmie, a co za tym idzie utrata nadwagi oraz redukcję cellulitu. Masaż stosowany jest w okolicach ud, pośladków i bioder gdzie likwiduje zbędną tkankę tłuszczową.

Masaz punktowy

To metoda leczenia w której za pomocą ucisku lub masażu punków akupunktury na meridianach
i poza meridianami uzyskuje się pozytywne efekty terapeutyczne nie uszkadzając skóry.
Masażem punktowym możemy leczyć między innymi krótkowzroczność, zapalenie migdałków, stany nerwowe, grypę, ból gardła, zimne i wilgotne stopy, zaparcia na tle nerwowym, bóle głowy, zapalenie dziąseł, jamy ustnej, bolesne miesiączki, choroby układu moczowo-płciowego, układu oddechowego, schorzenia układu trawiennego.
Masaż relaksacyjny pobudza mięśnie, skórę i układ krążenia, a zarazem wspaniale działa na układ nerwowy- równoważy wysyłanie przez ciało negatywne reakcje na stres, likwiduje mimowolne napięcia mięśni, przywraca prawidłowy rytm serca, właściwe krążenie i ciśnienie krwi, a nawet pomaga w walce z bezsennością.
Celem masażu relaksacyjnego jest zmniejszenie całkowite napięcia mięśniowego i psychicznego, tym samym uzyskanie pełnego rozluźnienia i odprężenia.

Masaz rozprezajacy

Podczas wykonywania tego zabiegu skupiamy się przede wszystkim na tych partiach ciała które są szczególnie napięte.
Zalicza się do nich przede wszystkim:
-kark
-plecy
-biodra
oraz układ krzyżowo- lędźwiowy.
To one wymagają szczególnej opieki.

Masaz banka chinska

Pobudza krążenie krwi i płynów ustrojowych, pomaga pozbyć się zbędnych produktów przemiany materii oraz toksyn z organizmu. Jednak taki masaż doskonale uspokaja i relaksuje. Jest dobry dla osób zestresowanych i przemęczonych, prowadzący siedzący tryb życia oraz po wysiłku fizycznym. Masaż bańkami znakomicie usuwa wszelkie blokady energetyczne.
Jest fantastycznym sposobem na cellulit i na gromadzoną tkankę tłuszczową.
Przynosi ulgę i ukojenie w różnych dolegliwościach takich jak:
-bezsenność
-nadciśnienie tętnicze
-chorobę lokomocyjną
-utratę przytomności
-bóle karku i szyi, a nawet paraliżu połowy ciała.

Drenaz limfatyczny

Limfa inaczej nazywamy chłonką ma podobny skład do osocza krwi.
To jedna z metod fizjoterapeutycznych stosowana w celu usprawnienia krążenia limfy w organizmie człowieka. Ten profesjonalnie wykonany zabieg nie dopuszcza do powstania obrzęków. Drenaż limfatyczny usprawnia transport wody i soli mineralnych. Zabieg ten ma właściwości oczyszczające, gdyż usprawniając cyrkulację krwi, przyśpiesza wydalanie z organizmu różnego rodzaju płynów i toksyn.

Jeżeli chciałbyś skorzystać z dobrodziejstw masażu klasycznego i innych form masaży, jak również z innych zabiegów, zadzwoń i umów się na wizytę.