Chirurgia Fantomowa   to unikalna  nowoczesna metoda naturalna wspomagająca i przywracająca organizm do  zdrowia.

Odkrywczynią i  Twórczynią  jest  Vivien Nora  Nix. Ta  szczególna  odmiana bioterapii jest  bezpieczną , bezbolesną i  nieinwazyjną  metodą skutecznie wspomagająca  leczenie chorób.

Co na ten temat mówi twórczyni metody chirurgii fantomowej NORA NIX:

„ W metodzie fantomowej mamy szansę pomóc choremu poprzez bezpośrednie przetoczenie  energetycznego wzoru (świadomej energii), w celu wypełnienia widma komórek swoistą plazmą, która odtwarza fizycznie brakujący fragment energią płynącą z operującego i sterowaną jego świadomością.

Chirurgia fantomowa jest naturalnym oddziaływaniem terapeuty na chore formy narządów, ich subtelne warstwy, umożliwiając poprzez zapożyczenia z własnego planu powrót do pierwotnej kondycji chorego na poziomie fantomu, fizjologii i anatomii. Metoda okazała się pomocna szczególnie w chorobach nowotworowych i schorzeniach układu kostnego. Stymuluje i działa uzupełniająco przy deficytach dynamiki komórek. Chirurgia virtualna pozwala replikować narządy chore w nowe wzory zregenerowanych komórek."

NORA NIX.

Jak  wygląda zabieg chirurgii  fantomowej ?

Terapeuta  nie  ingeruje fizycznie w  organizm człowieka ,dociera do  tych  pokładów świadomości , gdzie  powstała  choroba czyli   do jej przyczyn. Tam – w  miejscu  i  czasie -  przyczyna zostaje rozpoznana i zlikwidowana .  Operacje  fantomowe , zabiegi w  ciele  pacjenta przeprowadza się  bez  użycia chirurgicznego  skalpela ,  jednak  po  zabiegu skutki są  takie jakby faktycznie operacja została przeprowadzona  metoda  klasyczną .  W  czasie  zabiegu który  nie  jest  prowadzony  pod  narkozą ,  chory  ma  wrażenie ,  jakby  rzeczywiście ktoś ingerował  w  jego  ciało -  to  nie  jest  ból  lecz  odczuwanie ciepła , mrowienia , swędzenia ,  chłodu , lub wrażenia  jakby  lekkości , pustki  oraz  rozświetlenia,  lekkości jakby  ubyło  czegoś  z  ciała,  wyciągania czegoś  z  ciała , czasem pacjenci  nic  nie  czują .

Tajemnica operacji  fantomowych zawarta  jest w  energetycznym polu  człowieka . Każdy  z  nas  jest nią  otoczony  niczym mgłą , która  jest połączona z  ciałem   fizycznym . Zmieniając cos  w  ciele  energetycznym , następuje  zmiana   w  ciele  fizycznym. Operujący  fantomista skupia  się  na  ciele  energetycznym wokół  człowieka i  na nim  wykonuje  operacje . W ciele  energetycznym  wypełnia  chory  narząd .Ciało  energetyczne jest  już  zdrowe ono oddziaływuje na  umysł  przekazując  informacje  , ze  nie  ma już chorego  narządu po czym ciało  fizyczne podporządkowuje się , regenerując  do  stanu  sprzed  choroby .

Skutki  operacji  fantomowych  są zadziwiające . Stosując te  metodę odmiany bioenergoterapii często  udaje się  wyleczyć przypadki  bardzo  ciężkich  chorób .

Ważnym  działaniem  Chirurgii  fantomowej  jest odtrucie świadomości  człowieka  , który  jest  ważnym   elementem wspomagającym zdrowie  człowieka .

Nie  od  dziś  się  mówi „ w  zdrowym  ciele  zdrowy   duch” . Chora  świadomość  to  chory  człowiek . Różne  zdarzenia  są zapisane  w  świadomości , sięgające czasem dalekiej  przeszłości . Pozbycie  się  tego  co  nam  obecnie  dolega wiąże się z pozbyciem  się  zapisów  w świadomości a tę  możliwość  daje  nam chirurgia  fantomowa.

Zabiegi nowatorskiej terapii  fantomowej mają  dodatkową  korzyść – nie  tylko  usuwają fizyczne  objawy , ale  również  docierają  do  ich  przyczyn , które  najczęściej  tkwią  w  naszej  psychice i  emocjach . Operujący  fantomista podczas  zabiegu  pomaga  pozbyć się różnorodnych problemów ,  obciążeń które nabyliśmy  przez  lata , a które powodują  dyskomfort w  życiu  psychicznym czy  emocjonalnym . Zabiegi  pozwalają uwolnić nas  od  gniewu , agresji , żali  , czy  zadanych  ran  emocjonalnych . Każda choroba ma  swoje  uzasadnienie emocjonalne. Nie  zwracamy  uwagi na  powracające cyklicznie  choroby np. choroby  gardła  z  nieumiejętnością  wyrażania  siebie , mówienia  o  sobie jak  również  o  swoich  potrzebach . Przykładów by  można by  było  mnożyć  bez  liku .

Człowiek  to  jedność ciała  i  duszy , struktury fizycznej i  energetycznej  organizmu.

Co potwierdzają  słowa twórczyni metody Vivien Nory Nix

„Wewnątrz każdego z nas tkwią ogromne zasoby mocy, na co dzień nie dostrzegane. Myśl, jako taka, jest czynnikiem mogącym je wyzwolić. Pradawna mądrość głosi, że ciała ludzkie to matryce energii, a materia i energia to jedno. Myśl wpływa na materię na poziomie energetycznym. Wizualizacje stwarzają możliwość wpływu umysłu i emocji na harmonię ciała, poprzez modyfikację energii tworzących jego strukturę fizyczną. Idąc drogą afirmacji, przekazujemy osobowości myśli pozytywne, usuwając negatywne modele myślowe uwarunkowanego umysłu. Kolejny krok, jaki może uczynić nasz umysł, to materializowanie energii. WIZUALIZACJA CHIRURGICZNA to metoda zupełnie nowa w naszej medycynie niekonwencjonalnej. Polega ona na wykorzystaniu siły umysłu do emanacji poprzez organizm określonego rodzaju upostaciowionej energii, dzięki której możliwe jest połączenie zabiegów mentalnych na ciele i duszy. Nowatorstwo tej techniki uzdrowicielskiej opiera się na tym, że jest to europejskie kompendium wiedzy lamów tybetańskich, Kahunów i Filipińczyków, a osiągane za ich pomocą rezultaty czynią niemożliwe możliwym.”